12 aug 2013

Mijn 100 Things challenge (Update #1)


Eerder kon je lezen over de 100 Things Summer Challenge waarbij ik besloten had de uitdaging aan te gaan. We zijn nu bijna 2 weken verder en eindelijk ben ik er aan begonnen! Dus, wat is de tussenstand?

Begin augustus begon met 3 spulletjes aankopen en 3 kledingstukken krijgen. Dus ik stond op +6 en zou dan 106 spullen moeten weg doen om op -100 te staan. Deze week begon de opruiming:

- 19 boeken
- 1 DVD
- 2 muziekinstrumenten
- 1 doos vol oude tijdschriften (tel ik als 1)
- Een zak vol crea afval (idem)
- 19 kledingstukken
- 20 varia van op zolder

 en dan nog computer gedoe
- 4 mappen met bestanden en/of foto's (tel ik ook als 1 want we moeten niet overdrijven met tellen he)
- 1 software programma
- Evernote files
- Bestanden van een oude cursus

Totaal: -64

Tja... als je begint computer stuff mee te tellen, raak je natuurlijk makkelijk aan 100 maar zo wil ik het niet doen. Dus ookal doe ik verder met de pc opruiming, al de rest die er nog bij komt krijgt geen plaatsje meer op mijn lijst. En tot zover heb ik nog maar 3 kledingrekken opgeruimd... nog 2 varia rekken, 4 lades en een kleding kast te gaan... + de zolder.

Nog 36 spullen vinden om weg te doen en de challenge is voor mij geslaagd. Dus de komende weken wordt het nog even doorzetten.

Doe jij mee met deze opruim-challenge? Hoe vordert het bij jou? Indien je erover blogt, wees vrij van een link te delen hieronder.



1 reacties:

Michelle zei

Wat een goed initiatief, je schiet al lekker op!